Sayfalar

Pazar, Ekim 02, 2011

Allah seni inandırsın

Seni güncelleyecektim,

Ya bak valla! Arı modellerim vardı türlü türlü, bal arısı, yaban arısı, eşek arısı, eşşoğlu hayvan arısı...
Bu yaz işi o kadar abartmıştım ki Temel beyin gönderdiği kamuflaj kıyafetiyle çıkmıştım sahaya, yılanlar mı dersin, panaroma manzaralar mı, kuşlar çiçekler... Time lapse video oluşturmak için binlerce fotoğraf çekmiştim (örnekhttp://www.youtube.com/watch?v=atiZYdRYzJ4)

Nasip değilmiş, kaydettiğim o kadar cigabayt western digital marka bi harici diski kendine mezar eyledi.

Bi dahaki yazı bekle demiyorum, ama istediğim makro flaşı alınca eskisinden daha güçlü dönücem sana.
Ihlamurlar çiçek açtığı zaman ben güneş gibi gireceğim her dar kapıdan.

Al bunlar da elimde kalanlar, masaüstündeydilerdi,



come at me bro!



,







azıcık hdr kastım bi de yazın


2 yorum:

  1. Fındıklı en güzelli.

    YanıtlaSil
  2. Yaw, Zübeyir beyefendi, ne zamandır şu andır (başkaları çakmaz) bloğuna yorum yazacam, yazacak yer bulamyorum. Şu ecnebi mönüyü değiştir de size kolay ulaşabilelim. Ha bir de kartı kaybetmişsin. Canın sağolsun, sen kaybolmadınya yeter. Hadi yeni resimlerini koy da, hayranların merakta kalmasın... selamlar...

    YanıtlaSil